Buletin informativ 2025

BULETIN INFORMATIV

publicat in conformitate cu prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces 

la informaţiile de interes public 

Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere link formular cerere prin intermediul Compartimentului Registratură. Arhivă situata in incinta Primăriei comunei Ludesti, telefon 0345-527186, la adresa de e-mail: secretariat@Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  sau la adresa Primăriei comunei Ludesti, str. Principală, nr.8A,localitatea Ludesti,sat Telesti,județul Dambovita, www.primarialudesti.ro

Conform Art.5, alin.(1) şi(2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informatii de interes public: 

a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice; 

b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice, programul de functionare 

c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice: 

d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet: 

e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; 

f) programele si strategiile proprii; 

g) lista cuprinzand documentele de interes public; 

h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii; 

i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate. 

a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Ludesti:

– OUG 57/2019 privind Codul administrativ;

– Legea nr. 7/2004 – privind Codul de conduita a functionarilor publici

– Legea nr. 52/2003 – privind transparenta decizionala in administratia publica

– Legea nr. 544/2001 – privind liberul acces la informatiile de interes public

– Legea 53/2003 – Codul Muncii cu modificarile ulterioare 

– Dispozitia nr.98 din 26.02.2021 privind aprobarea Regulamentului de ordine interioara al aparatului de specialitate al primarului comunei Ludesti,judetul Dambovita.

-HCL nr.32/31.07.2019 privind aprobarea ROFaparat de specialitate al primarului;

b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, 

PROGRAMUL DE AUDIENTE

Organigrama institutiei

– HCL nr. 15 din 24.04.2024 – privind aprobarea organigramei si a statului de functii (link)

-HCL nr.45 din 20.12.2024 - privind modificarea organigramei si a statului de functii (link)

 

Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului 

Programul de functionare:

Luni – Marti – Miercuri – Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.00
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.00
Joi : 8.00-18.00 
Vineri, între orele: 08.00 – 16.00

Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public

Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente 
Dinca Laurentiu-Mihail Primar Marti 08,00 – 12,00 
Dobra Florin Viceprimar luni 08,00 – 12,00 
Macamete Bebica Sorina Secretar Vineri 08,00 – 12,00 

NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,00 – 09,00, astfel:
– telefonic, la nr. ___;
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura . 

c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI


COMUNEI LUDESTI SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei LUDESTI:
Dl. Dinca Laurentiu-Mihail – Primar

Dl. Dobra Florin – Viceprimar
D-na Macamete Bebica Sorina – Secretarul comunei Ludesti;


Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:
D-na - Macamete Bebica Sorina

d) COORDONATE DE CONTACT

Denumire: Primaria comunei Ludesti
Sediul: localitatea Ludesti, sat Telesti,str. Principală,nr.8A ,Cod Postal 137270
Telefon: 0345-527186
Fax : 0345-527186
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Site: https://www.primarialudesti.ro

e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL

Bugetul propriu al comunei Ludesti şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local (link)
Referitor la sursele financiare ale comunei Ludesti atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Ludesti şi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Ludesti.

f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII:

– se pot consulta la sediul institutiei ;

g) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC

h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE 

În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001 

  • Formular reclamatie administrativă 2 – pentru lipsă raspuns ANEXA 6 Model – Reclamaţie administrativă (2) Legea nr. 544 din 2001 Vizualizare

  • Formular reclamație administrativă 1 – pentru raspuns negativ ANEXA 5 Model – Reclamaţie administrativă (1) Legea nr. 544 din 2001 Vizualizare

Secretarul comunei Ludesti, 

Tags: